Burmistrz Grodkowa, zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr III/19/24 Rady Miejskiej w Grodkowie z dnia 19 czerwca 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór na członków Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Grodkowa, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Grodków na lata 2023-2030.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Nr III/19/24 Rady Miejskiej w Grodkowie z dnia 19 czerwca 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grodkowie i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grodkowie.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 02.10.2024 r. do 23.10.2024r.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Grodkowie w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
Informacja o wynikach naboru do Komitetu zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grodkowie i w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego w Grodkowie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Grodkowa.
Do pobrania:
1. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji
4. Formularz zgłoszeniowy na członka Komitetu Rewitalizacji