Jak zgłosić awarię oświetlenia ulicznego
Wszelkie awarie oświetlenia ulicznego należy zgłaszać na skrzynkę e-mail: eg@grodkow.pl (całodobowo, 7 dni w tygodniu) lub tel. 77 40 40 344 (w dniach i godzinach pracy UM).
W treści wiadomości prosimy o szczegółowe opisanie awarii, np.: oprawa nie świeci, zaświeca się i gaśnie, ciąg lamp nie świeci lub cała miejscowość, lampy świecą się w dzień, za wcześnie wyłączają się lub za późno włączają się, itd. oraz numeru słupa.
W przypadku braku możliwości odczytania numeru słupa prosimy o podanie adresu budynku najbliższego lampy lub możliwie przybliżonej lokalizacji, tj. ulicy/drogi przy której jest oświetlenie lub innych informacji, w tym zdjęć, które pomogą pracownikowi obsługującemu konto na szybką weryfikację oraz przekazanie sprawy serwisowi a konserwatorom sprawniej dotrzeć bezpośrednio do miejsca awarii.
W informacji zwrotnej pracownik określi planowany czas naprawy usterki, który jest zależny od rodzaju awarii.
UWAGA! Zgłoszenie nie jest wnioskiem formalnym tylko informacją dla pracownika UM o zaistnieniu konieczności interwencji w celu usunięcia awarii.